Jakie są akceptowane formy płatności?

Do wyboru są następujące metody płatności za zamówienie za pomocą serwisu Przelewy24:

Płatność kartą płatniczą on-line:
Karty płatnicze: Visa, Mastercard
Płatność Blikiem
Płatność ApplePay
Płatność GooglePay
Płatność przelewem internetowym za pośrednictwem systemu PayNow

Powyższe metody płatności dokonywane są za pomocą serwisu Przelewy24

oraz

Płatność przelewem bankowym
Płatność przekazem pocztowym

W przypadku przelewu bankowego oraz przekazu pocztowego na rachunek firmowy zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu środków pieniężnych na koncie.

Gdzie można wysłać kwiaty?

Zamówienia dostarczamy w dowolne miejsce na terenie całej Polski.

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa jest darmowa, niezależnie od kwoty zamówienia.

Jakie są dostępne terminy doręczeń?

Termin doręczenia możesz wybrać samodzielnie na etapie składania zamówienia. Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 16:00 mogą zostać zrealizowane tego samego dnia. Zamówienia do realizacji w sobotę i niedzielę przyjmujemy najpóźniej do godz. 12:00 danego dnia.

Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby mogło być zrealizowane tego samego dnia?

Zamówienia złożone do godziny 16:00 w dni powszednie mogą zostać zrealizowane tego samego dnia. Zamówienia do realizacji na sobotę i niedzielę przyjmujemy najpóźniej do godz. 12:00 danego dnia.

Czy zamówienia można składać tylko w godzinach pracy biura?

Zamówienia można składać całą dobę za pośrednictwem sklepu internetowego (www.ladnekwiatki.com.pl) lub telefonicznie (509 520 610) w godzinach pracy biura (pon.-pt. 9:00-17:00; sob. 9:00-13:00).

Czy jest możliwość dołączenia dodatków do kwiatów?

Oczywiście – taka opcja jest dostępna na stronie każdego produktu. Do wyboru są dodatki, takie jak np. wino, słodycze, pluszaki czy wazony.

Czy do przesyłki można dołączyć życzenia?

Tak. Podczas składania zamówienia w polu „Życzenia (bilecik)” należy wpisać treść życzeń, które zostaną dołączone do bukietu.

Czy wysyłając kwiaty mogę zachować anonimowość?

Dane Nadawcy nie są ujawniane Odbiorcom przesyłek kwiatowych. Aby umieścić życzenia lub informacje na temat Nadawcy, które zostaną przekazane Odbiorcy, należy uzupełnić podczas składania zamówienia pole „Życzenia (bilecik)”. Jeżeli to pole pozostanie puste lub życzenia będą bez podpisu, przesyłka będzie anonimowa.

Czy muszę się rejestrować przy składaniu zamówienia?

Rejestracja nie jest obowiązkowa – możesz złożyć zamówienie jako Gość na stronie. Rejestracja na stronie www.ladnekwiatki.com.pl pozwoli Ci zebrać wszystkie zamówienia w jednym miejscu, a także umożliwi Ci skorzystanie z funkcji „Mój Kalendarz”, w którym możesz zaznaczyć ważne dla siebie daty. Otrzymasz powiadomienie o zbliżającej się okazji.

Co w przypadku, jeśli adresata nie ma pod wskazanym adresem?

W przypadku, gdy kurier nie zastanie adresata pod wskazanym w zamówieniu adresem, w miejscu odbioru zostawiana jest w drzwiach informacja zawiadamiająca o przesyłce kwiatowej oraz o możliwym miejscu odbioru przesyłki w terminie 2 dni.